ΑΝΑΓΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ECU ( ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ )

Το πρόβλημα, εν συντομία, είναι ο υπολογιστής διαχείρισης κινητήρα ( ECU ).

Πολλά αυτοκίνητα σήμερα χρησιμοποιούν αυτό που ονομάζεται "3D" χάρτης. Ρίχνει μια 3-διαστάσεων ματιά σε όλους τους αισθητήρες διαχείρισης κινητήρα του αυτοκινήτου, για μια συνολική εικόνα. Δεν μπερδεύεται με την παρουσία του επιπλέον οξυγόνου στην εξάτμιση από την καύση HHO και πιστεύει ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί ΜΕ ΦΤΩΧΟ ΜΕΙΓΜΑ (πολύ λίγα καύσιμα), έτσι αντλεί περισσότερο καύσιμο για να αντισταθμίσει.

Αυτό είναι που στερεί από τους περισσότερους καταναλωτές τα υποσχεθεντα κέρδη εξοικονόμησης καυσίμων καθώς και προκαλεί μια μείωση στην απόδοση και μια συσσώρευση διοξειδίου του άνθρακα, πράγμα που δημιουργεί πρόβλημα και στα μπουζί.

Ας προσπαθήσουμε να αναλύσουμε γιατί η κάθε μονάδα διαχείρισης κινητήρα, χρειάζεται ξεχωριστή χαρτογράφηση μέσω παράλληλου εγκεφάλου.

Αισθητήρας Ο2: επικοινωνεί στην ECU, πόσο οξυγόνο περνά από τα καυσαέρια ώστε να καθορίσει αν το αυτοκίνητο κινείται με πλούσιο η φτωχό μείγμα. Εάν ανιχνεύσει επιπλέον οξυγόνο (το οποίο προστίθεται από την καύση HHO), τότε κρίνει ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί με φτωχό μείγμα και προσθέτει περισσότερα καύσιμα. Αποτέλεσμα:
MAF ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ: επικοινωνεί στην ECU, πόσος αέρας έρχεται στον κινητήρα. Θα προσπαθήσει να ρυθμίσει το καύσιμο, σύμφωνα με την στοιχειομετρία αναλογία (ή λ) του 14.7:1 ή 14,7 μέρη αέρα προς ένα μέρος καυσίμου. Έτσι, η ανάγκη να διατηρηθεί η σχέση αυτή, μπορεί να αντικαταστήσει τις ενδείξεις αισθητήρα O2. Αποτέλεσμα:
ΙΑΤ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ: επικοινωνεί στην ECU την θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα έτσι ώστε να μπορεί να υπολογίσει την πυκνότητα του αέρα για την σωστή αναλογία ανεφοδιασμού. Ο κρύος αέρας είναι πιο πυκνός και περιέχει περισσότερο οξυγόνο και έτσι θα προστεθούν περισσότερα καύσιμα, ενώ ο θερμός αέρας είναι λιγότερο πυκνός και χρειάζεται λιγότερα καύσιμα. Θα ρυθμίσει επίσης το χρονισμό ανάφλεξης, ανάλογα με το πόσο ζεστός ή κρύος είναι ο αέρας, με το χρονισμό ανάφλεξης αυξημένο σε χαμηλές θερμοκρασίες και μειωμένο όλο και περισσότερο, καθώς ο εισερχόμενος αέρας θερμαίνεται από τον κινητήρα. Αν ο χρονισμός της ανάφλεξης δεν είναι καθυστερημένος, τότε ο κινητήρας δεν θα λειτούργει σωστά και τελικά θα υπάρξει βλάβη των βαλβίδων και των ελατηρίων του εμβόλου.
CWT:ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΕΡΟΥ: επικοινωνεί στην ECU πόσο ζεστό είναι το ψυκτικό υγρό του κινητήρα. Η ECU στη συνεχεία, ρυθμίζει το χρονισμό ανάφλεξης και τροφοδοτεί τις καμπύλες καύσιμου, συμφωνώντας πάντα με τον αισθητήρα IAT.
Για να ρυθμίσουμε αναλογικά όλους αυτούς τους αισθητήρες θα χρειαστούμε ξεχωριστές συσκευές, όπως το λεγόμενο EFIE ( electronic fuel injection enhancer ) και ο MAF enhancer.
Είμαστε όμως σίγουροι ότι θα πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε?
Λυπάμαι, μα όχι. Υπάρχει πάντα το γνωστό θέμα με το χρονισμό της ανάφλεξης. Το υδρογόνο καίγεται πολύ γρηγορότερα από το απλό καύσιμο, οπότε ο χρονισμός της ανάφλεξης πρέπει να επιβραδυνθεί για να επιτύχουμε το σωστό αποτέλεσμα.

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ! ! !

ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ.

ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΤΗΝ 20ΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΕΙΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ “ΠΕΤΥΧΕΤΕ” ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ! ! !